BK TRAINING

sinunlaistasi valmennusta

Näin saat kiinteät pakarat


Terveellinen ja monipuolinen ruokavalio yhdistettynä säännölliseen liikuntaan auttaa kiinteyttämään kehoa ja poistamaan ylimääräistä rasvaa. Jos haluat kiinteyttää pakaroitasi, on olemassa muutamia vinkkejä, jotka keskittyvät nimenomaan pakaralihasten kiinteyttämiseen. Monet haaveilevatkin timmistä ja terhakkaasta pepusta. 


Suosi ruokavaliossasi hyviä hiilihydraatteja, pehmeitä rasvoja ja riittävästi proteiinia. Vältä sokeria ja kovia rasvoja. Suosittelen syömään noin kolmen tunnin välein.


Kyykkää ja vielä kerran kyykkää...

Ehdottomasti tehokkain ja kokonaisvaltaisin liike pakaroille on kyykky ja sen eri versiot. Maastaveto tehoaa erittäin tehokkaasti pakaran alueelle, erityisesti yhdenjalan versiot.


Muista myös vaihdella treeniäsi ja anna kehollesi erilaista ärsykettä. kokeilemisen arvoisia ovat mm. erilaiset hypyt ja plyometriset harjoitteet, sekä ylämäkispurtit.


Mukavia pakaratreenejä!




BK TRAINING

personaltraining

ravintovalmennus

jooga

pilates

Oulu, Kempele ja ympäristökunnat

Beerit Kopola 

p. 0505704388

beerit@bktraining.fi